Youre the only one for me

Äntligen helg, Halleluja! Shit vad mycket stressigare skolan blir när man börjar 9:an. Aja, det bättrar sig väl snart får man hoppas. Igår var skolan på etnografiska muséet. Det var sådär, det var säkert ganska så intressant men var inte så jättepepp. Efter det så var vi i stan lite och jag, Hedda, Astrid och Emil åkte sedan till forum. Där satt vi såklart på Burger King i några timmar och skrattade. Efter det så åkte vi till Heddas sång för att sedan åka hem till henne och äta middag och kolla på Idol. Det var supermysigt och jätteroligt! =D

Ikväll ska vi få gäster och det blir nog också mysigt tror jag. Några som jag inte
är med så jätteofta längre, så det är roligt att träffa dem igen!
Ha en fortsatt bra helg allesammans!

Har inte så många nya bilder så ni kanske har sett de här förrut! Men aja...



Dessa fina personer spenderade jag som sagt gårdagen med! =D <3


/ Saga


Kommentarer
Postat av: hedda

2009-10-25 @ 15:31:39
URL: http://hedda
Postat av: hedda

oj.. fail... aja älskar bilden på emil! den är super (ful)söt! :D

2009-10-25 @ 15:32:29
URL: http://heddapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0