The wild dogs cry out in the night

God morgon! Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, ikväll hade jag bestämt att vara med Astrid, Hedda, Emil och Diana men jag har ingen aning om vad vi ska göra. Varför händer alltid allt roligt samtidigt för nu har jag ju såklart blivit bjuden på en rolig kväll med gamla vänner också, förra gången kunde jag inte heller komma! Så varför kan man inte bara sprida ut allt roligt till de tråkiga kvällarna också, så skulle det inte finnas några tråkiga kvällar. Haha, sorry långt och flummigt inlägg direkt på morgonen! xD

Aja, imorn kommer bästaste Emma hit och hon ska vara här tills på fredag då jag och min familj åker med henne tillbaka till Göteborg och stannar sedan där en natt. Det kommer nog att bli supermysigt! =D Någon som vet något kul evenemang som finns att göra nu på höstlovet? Haha!

Hoppas att ni alla får en trevlig dag/kväll i alla fall!



/ Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0