never dreaming what you did to my heart

Dålig uppdattering jag vet! Sorry, men det är så sjuuukt mycket i skolan just nu.

Idag så har jag varit hos tandläkaren och i forum med mamma. Skulle hitta ett par skor och ett par jeans men det gick inte så bra. Kom hem tomhänt! Imorn så ska jag dansa jazz, nice! Det har inte blivit så mycket med den på sistonde på grund ut av mycket plugg. -.- Ha det bra allesammans! <3 =D <3

Jag bjuder på lite fler bilder från Dianas födelsedagsfirande...




/ Saga


Kommentarer
Postat av: hedda

jaaa.. jag ser skitglad(ironiii)ut på andra bilden. jag berättar här att jag spelar. jag var inte sur eller något! puss på er och tack för en fin kväll.

2009-10-15 @ 21:16:35
URL: http://heddapeterson.blogg.se/
Postat av: hedda

jaaa.. jag ser skitglad(ironiii)ut på andra bilden. jag berättar här att jag spelar. jag var inte sur eller något! puss på er och tack för en fin kväll.

2009-10-15 @ 21:17:06
URL: http://heddapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0