Idol



Dessa tjejer ska jag antagligen spendera min fredagskväll med. Myspys! Astrid har varit sjuk så det var trevligt att få träffa henne idag igen. Jag, hon och Hedda åkte till forum idag efter myrsjöloppet, som vi har i vår skola, man ska springa 6 kilometer. Jag var helt slut! I forum så köpte vi present till Diana som vi ska fira imorn. Det blir nog roligt! =D Vi satt också på burger king och i H&M:s omklädningsrum aslänge och snackade. Mysigt helt enkelt.
Ikväll står Idol på schemat, nice! Ha en bra kväll allesammans!

/ Saga

Kommentarer
Postat av: Astrid

Mysigt vare jah! (:



sv; Ja det måste vi verkligen! :D<3

2009-10-10 @ 00:17:03
URL: http://astridd.blogg.se/
Postat av: Diana.

SNYGG-SAGA !<3

2009-10-10 @ 15:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0