Grattis på dopdagen Alice!

Tjenare! Idag så var jag på Alice dop, det var superkul och solen sken. Jag hann tyvärr inte skriva innan jag åkte dit, men då var Agnes här och vi gjorde i ordning oss och Alice present. Hon fick, av mig, Agnes, Hedda och Ellen, ett par örhängen (som ser ut som ekollon) som min mamma har gjort i silver, en stor godisbit och en nagelborste. Allt i en söt liten muffinspåse! xD

Här kommer det söta dopbarnet på bild...

Är hon inte för söt! :) 

En bild på hela gänget, som var på dopet. Å vad fina alla var, eller hur! ;D

För att se mer bilder så kan ni gå in på min andra blogg.  
Ha en bra kväll allesammans! Puss och kram / Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0