Regnet öser ner

Hello everyone! Imorgon har jag äntligen skolavslutning. Jag kan inte förstå att det redan är sommarlov, jag har verkligen nada sommarkännsla. Jag har också äntligen bestämt vilken klänning jag ska ha på mig, jag vet det är inte as important stuff men jag ville i alla fall ha en klänning på mig och det tog ett tag att bestämma vilken, haha. För att se hur den se ut kan ni gå in på min andra blogg. Jag har tyvärr ingen annan bild än en egobild att visa er. Gud vad mycket sånt det har blivit på sistonde då! Men det är bara för att jag tycker att det är så tråkigt att inte ha någon bild på inlägget. Aja, haha här kommer en webb-cam bild i alla fall...

Haha, serious shit! xD Haha, kramar på er allesammans!

/ Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0