Rastlös

God morgon solstrålar! Idag är det tisdag och lika soligt som vanligt. Hihi, tänk vilken lycka att man kan säga så! Igår så spenderade jag dagen med Amanda, det var mysigt särskilt med tanke på att det var ett tag sedan sist. Imorgon fyller hon femton år, så se till att gratta henne allesammans. Jag vet inte vad jag ska köpa till henne i födelsedagspresent än, och det känns som att idag är sista dagen att komma på det. Några förslag?

Ikväll så ska jag kankse träna på CMC, nice för det känns som en evighet sedan. Haha, sen så gäller det ju att vara fit till Grekland också. Ååh, tänk att det bara är två veckor kvar. Fast jag undrar dock hur varmt det egentligen kommer att vara om det är såhär varmt här i Sverige, aja det går nog bra ändå. Diana åkte till Grekland redan igår för hon ska ju segla med sin pappa där i två veckor. Nice! Men jag måste säga att det känns lite tråkigt att vi lyckas åka dit nästan samtidigt men inte träffas, aja sånt är livet och vi får hoppas att hon får det bra. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jag ska nog sola lite här hemma men annars så känner jag mig faktiskt väldigt rastlös. Något förslag på vad man kan göra då? Haha!

Aja, annars var det väl inget mer. Inte för att det behövdes eftersom att det blev ett väldigt långt inlägg nu. Men sånt kan väl vara bra... Ibland... Hehe. x) Haha, men ha en bra dag allesammans! Puss och kram. <3 =D <3


/ Saga

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: Tack:D

Fin bild<3<3

kram

2009-06-30 @ 19:15:06
URL: http://agneesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0