Jag har sommarlov!

Woohooooooo! Jag har sommarlov, jippiii!!!!! xD Idag så var jag, Agnes, Hedda, Emil, Anna och Diana i Nacka Forum. Jag köpte ingenting bara en latte och en asgod juice på "Naked Juice-Bar", jag tror att det var annanas-smak. Haha. Efter det så åkte jag och Agnes hem till Hedda. Där åt vi, kollade på "Systrar i jeans 2", pratade och spelade aslite "The sims 3". Vi var jättetrötta så vi bestämde att vi inte skulle hitta på något ikväll utan fira sommarlovet imorgon istället och kanske gå på "Schools out" i Sickla. Aja, såhär ser jag ut just nu tröjan är lånad av Hedda och jag är lite smått förälskad i den så den kanske blir stulen av någon konstig anledning. x)


Ha en bra kväll allesammans! Och framför allt... Ett bra sommarlov! =D Puss och kram / Saga.
<3 =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0