In my garden under the appletree

Hola! Jag har nyss varit på min kusin Viliams studentskiva. Han har tagit studenten, och fy vad jag är avundsjuk! Haha. Jag vill också ut i vida världen och ta körkort och jobba och lite sånt. Haha, aja nästa år får jag ju i alla fall börja övningsköra och sommarjobb borde ju alltid gå att fixa ...Men så är det ju själva grejen med att ta studenten liksom, haha aja snart så. x) I övermorgon så slutar jag ju i alla fall åttan, det är ju alltid något. Nice med sommarlov alltså! Aja, har inte så mycket mer att skriva. Ha det bra allesammans! Här kommer en "gammal" bild som är "nyredigerad" på mig, haha...

Det är Diana som har tagit bilden, By the way! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0