Åland

Hello! Sorry, har inte skrivigt på ett tag, men det är ju sommarlov så jag färklarar fallet förlåtligt. Imorgon så åker jag på konfirmationsläger till Åland i en vecka. Har inte så värst höga förhoppningar men folk säger ju att det är då det ofta blir roligt. Ni får gärna hålla tummarna! På sommarlovet har jag än så länge hunnit shoppa med Agnes, varit hos Hedda med Anna och Diana och nu ikväll varit med Astrid i någon timme, det var efterlängtat. Hon har haft lite ont i halsen så vi har inte kunnat träffats på hela lovet, haha mycket. Nej men vi kommer ju typ inte träffas nu i veckan fastän vi åker på samma läger, konstig gruppindelning haha. Aja, vi kommer i alla fall träffas på midsommar. I övermorgon så fyller Astrid 15 år. Ni som kan måste se till att gratta henne, haha. När jag kommer hem från Åland så är det en vecka tills vi ska konfirmera oss. Då kommer det massor med släktingar hit. Emma och Frida kommer bland annat (även om de inte är släktingar). Mysigt ska det bli i alla fall, längtar! x)  Aja, nu måste jag packa ner det sista i min ASSTORA väska. Ha en bra vecka, vi hörs när jag kommer hem! Puss och kram och glad midsommar! / Saga <3 =D <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

en vecka kan faktiskt vara ganska länge. <3

2009-06-23 @ 22:41:01
URL: http://astridd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0