Muffins

Hola amigos! Igår kväll så var Hedda här, vi hade det mys när vi kollade på "O brother where art thou?" och bakade chokladmuffins, vissa lite brända men godkända ändå. Idag så har jag varit i Nacka Forum med pappa. Där fick jag en rutig klänning från  Indiska och en Roling Stones-tröja från Lindex. Dem är båda väldigt fina! I kväll så ska jag vara hemma och packa till Grekland. Jippi! =D Bara två dagar kvar. Jag pratade med Astrid i telefon idag och är hemma igen. Nice! =D På måndag ska hon, jag och Hedda träffa Emil. Myspys! Aja, nog med carebox för idag. Nu ska jag gå och äta muffins! x) 

Ha en bra lördagskväll får man väl säga! Puss och kram / Saga. <3 =D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0