Halloumi

Tjaba igen! Jag har inte så mycket att göra så jag tänkte skriva in lite carebox på bloggen istället. För det första, så längtar jag asmycket tills på tisdag då jag, Astrid, Hedda och min familj åker till Sougia. Skitkul! Där ska vi sola och bada varje dag och ha det jätteroligt på kvällarna. För det andra, så längtar jag asmycket tills när New Moon kommer ut. Geek jag vet men jag säger bara Live with it! Jag är en Twilight-nörd och det finns inte så mycket att göra åt saken. Just nu så ligger jag och läser Twilight lite till och från. För det tredje, så vill jag vara aspigg och hoppa runt ute i regnet med gummistövlar och galonkläder, men jag är så jävla seg så jag pallar inte. Aja, nu så ska jag läsa llite mer Twilight och sedan ta och göra i ordning min lunch. Jag ska äta marinerad kyckling med halloumi och bönsallad. Mmums!

Ha det bra allesammans, igen. Puss och kram!


Halloumi, bild från google!

/ Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0