Looking for the answers

Tjenare! Igår så var jag hemma hos Agnes hela dagen, vi pratade, spelade monopol och sedan kom Amanda och då gjorde vi lite smycken. Fast det gick inte så bra för mig så jag tog bort alla pärlor från mitt armband jag hade gjort. Efter det så kollade vi lite på "Wild Child" som faktiskt var riktigt rolig. En typiskt amerikansk tonårsfilm. Haha! Efter ett tag så var Amanda tvungen att åka hem och Ellen kom lite senare. Då skulle vi egentligen spelat monopol men Ellen började dansa till  Madonna och Johnny Cash och fick med oss också efter ett tag, haha. När vi tröttnade på det också så gjorde vi iordning lite grönsaker och dipp för att sätta oss i soffan framför "Djävulen bär prada", som är väldigt bra. Vi sov över där, och hade det supermysigt!

Imorse så åkte jag, mamma och pappa in till stan för att köpa moppe. Det blev en silverfärgad Piaggio-fly och en pärlemofärgan hjälm. Hihi, väldigt fint! Jag är superglad och kan knappt vänta tills jag får ta körkortet! För att se moppen kan ni kolla på min andra blogg.  

Här får ni lite andra bilder från idag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0