Smarties

God kväll! Idag har jag varit i skolan och på dans. Dansen var faktiskt jätterolig, det var Jazz idag. Imorgon ska jag dansa igen men på CMC den här gången. Någon affro tror jag! Det blir nog roligt, får man hoppas i alla fall. Igår så träffade vi äntligen vår efterlängtade Diana, hon är asbrun! Det var jättekul att äntligen få träffa dig igen Diana! x) Hon, Astrid och Hedda kom hem till mig och vi hade det jättemysigt i solen! Diana hade köpt jättesöta "vänskapsarmband" (eller vad man nu ska kalla det) till oss och Emil, gulligt va! Dem är jättefina och det ser ut som smarties. För att se dem kan ni gå in på Astrids blogg. Nu ska jag se om det finns någon rolig blogg jag kan läsa! Ha en bra kväll allesammans! =D


Sorry, men ni får en gammal bild på mina vänner! x)

/ Saga <3 =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0