My new clothes

God dag kära blogg! Nu har jag och mamma kommit hem från forum. Där köpte jag ett svart ribbat linne, ett par lila örhängen (som jag fick av mamma) och en lila höstkappa på super-rea, den hade kostat 699:- och kostade nu 199:-.
Nice! Allt på Vero Moda. Jag köpte också det där mavala-mexico nagellacket som jag visade bild på igår, men detta från Åhlens. Nu ska jag vara hemma lite och efter det så ska vi åka och kolla på "Inglourious Basterds" på bio, roligt! =D
 
Här kommer lite bilder från idag...

Det här hade jag på mig idag + en grön långkofta och ett par silver-guldiga liknande converse

Min nya lila kappa från Vero Moda, visst är den fin!


Mitt nya ribbade (och långa) linne från Vero Moda, och mina nya örhängen från Vero Moda


Ha en fortsatt bra dag allesammans!
/ Saga <3 =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0