Into the wild

God morgon! Inatt sov jag och Hedda över hos Astrid. Vi sov i hennes nybyggda lilla stuga som är superfin. Vi kollade på två filmer, "Into the wild" som var så sjuuukt bra! Och efter det så kollade vi "Don Juan Demarco" mest för att det är Johnny Depp (som är så jäkla snygg) som är med i den. Men den är ganska rolig ändå. Idag ska jag fixa lite saker med mamma och efter det så vet jag inte än. Kanske träffa Agnes, det blev aldrig något igår. Så igår låg jag hemma hela dagen och kollade på nästan hela boxen med Robin Hood-serien. Så jäkla bra! Haha, gissa om mina ögon är fyrkantiga! x) Aja, ha en bra dag nu allesammans! Puss och kram / Saga. <3 =D <3






Jättefin film helt enkelt! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0