Göteborg - Stockholm

Hello la blogg! Jag vet att det var en eeevighet sedan jag skrev sist. Jag har haft väldigt mycket att göra, jag har varit i Göteborg hos mina älskade vänner, Emma och Frida. Där så gick vi på Liseberg. Det var superduperkul! Efter helgen i Göteborg så följde Emma med hem till Stockholm för att gå på Bounce-Summercamp dansläger med mig. Det var också superduperkul. Jäklar vilken träningsvärk jag hade alltså. Haha! x) Sista kvällen så gick vi också på bio, "Sommaren med Göran". Den var ganska rolig faktiskt. Och plus allt det här, så har min dator varit sönder ett tag också så jag har inte riktigt kunnat använda den, därför har jag alltså inte riktigt hunnit blogga. Aja, nu vet ni att jag inte har slutat blogga i alla fall.

Ha det bra allesammans! Puss och kram / Saga. <3 =D <3


Här får ni en gammal bild från Djurgården! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0